- NOVINKY V PONUKE!
- Starostlivosť o Interiér
- Starostlivosť o Exteriér
- Príslušenstvo
- Čistenie Motora
- Kvapaliny do ostrekovačov
- Osviežovače a vône do auta
- Leštenie laku
- Detailingové vybavenie
- Zvýhodnené baličky
- Aditíva
- Stierače
- Led žiarovky
- Ostatný sortiment
- 01.K2 MAGIC SPONGE
- 02.K2 LUSSY PRO 40x40 cm 1200gsm
- 03.K2 Auron brush
- 04.Koch Chemie Pol Star - čistiaci prostriedok na textílie, kožu a alcantaru 1L
- 05.MIXER 1L HDPE fľaška+rozprašovač
- 06.ROTON PRO 1L gelový odstranovač náletovej hrdze
- 07.SIGMA PRO 1L - gelový lesk na Pneu
- 08.K2 FLOSSY PRO 90x60cm 800g/m2
- 09.PURIO PRO 1L - Interierový čistič
- 10.ROTON PRO 750ml gelový odstranovač náletovej hrdze
Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok:
Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.
Ako postupovať:
V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie: Zašlite výrobok na adresu - "kontaktná adresa". Preprava je hradená stranou zákazníka a odoslanie späť je hradené našou stranou.. Akonáhle budete vedieť kedy a kde zásielku budeme môcť vyzdvihnúť, kontaktujte nás. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepenie, popísanie či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Ihneď po obdržaní tovaru obdržíte reklamačný protokol. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena. K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad paragón, záručný list a iné. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare v katalógu. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii balíka a termíne doručenia. Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním obchodných podmienok.